23.1.11

Thoughts.

Een aantal dingen waar ik vandaag aan heb gedacht:
-          Ik wil een nieuwe bril
-          Ze zouden de zakjes van skittles moeten sorteren op kleur, dan hoef ik het zelf niet te doen en kan ik alleen de rode kopen.
-          Zou ik het zo prettig vinden om in bad te gaan omdat ik me dan minder zwaar voel?
-          Vanavond ga ik vroeg slapen, want dan kan ik morgenochtend tenminste op tijd opstaan.
-          Waar is mijn telefoon? Ach die heb ik nu niet nodig.
-          De som van (geobserveerdewaarde – verwachtewaarde)²/verwachtewaarde.
-          Ik heb echt een nieuwe bril  nodig want ik kan geen eens de klok zien vanaf hier.
-          Wanneer zal ik eens gaan proberen om auto te rijden met mijn nieuwe schoenen? Elke keer uit- en aandoen in de auto is niet handig.
-          Ik wil een wit bloesje met roesjes.
-          Zal ik lid worden van de vriendenloterij?
-          Ik mag geen geld uitgeven want ik moet sparen.
-          Waarom is er zo weinig te vinden over anti-kraak in Haarlem?
-          Ik word maar geen lid van de vriendenloterij, want ik ken niemand die ook lid is en dan moet ik de prijzen aan vreemden weggeven.
-          Ik ga écht vroeg naar bed vanavond. Half 9.
-          Ik wil een nieuw rokje.
-          Ik heb een panty met stippen nodig.
-          Oké, niet nodig, die wil ik gewoon.
-     Ik heb een hekel aan mensen die alleen maar Engels spreken terwijl Nederlands hun moedertaal is. Vandaar de titel.
-          Hmm.. waar is mijn telefoon?
-          Standaarddeviatie/wortel N
-          Wanneer heb ik tijd om te winkelen?
-          Ik wil naar Artis.
-          Onee, om half 9 kan ik niet naar bed, want dan komt Boer zoekt Vrouw. Jammer dan.
-          Ik wil een grote bril, want dan zie ik dat stomme randje eromheen niet, maar wel een bruine.
-          Zal ik douchen of in bad gaan?
-          Hoeveel mensen zouden nu net als ik denken hoeveel mensen hieraan denken?
-          Zal ik het kant wat onder mijn zwarte rokje uitsteekt afknippen? Misschien dat ik hem dan wel draag.
-          Chi-kwadraat en z-waardes.
-          Ik moet een afspraak maken bij de tandarts.
-          Shit, ik kan mijn telefoon niet vinden.
-          Oh neeeee, mijn nieuwe werk zou bellen vandaag. Onee, morgen, fjew.
-          Ik wou dat we carnaval vierden in Heemstede.
-          Ik moet morgen nieuwe shampoo kopen, deze is bijna op.
-          Ik vind het jammer dat ik niet mee ben geweest op wintersport.
-          O ja! Woensdag ga ik naar Petticoat met mijn zus omdat mijn oma kaartjes had gewonnen.
-          Kut. Mijn telefoon ligt nog bij Rodrigo.
-          Nee, vandaag nog maar niet rijden met mijn hakken.
-          Ik vind Johannes echt zielig. (Ja die ene uit bzv).
-          Richard is een lul.
-          Je kan maar beter veel slaap nodig hebben dan niet kunnen slapen. Arme Naomi.
-          Nog even gauw mijn blog schrijven en dan lekker slapen.
-          (TSS-SSE)/TSS = r²
-          Shit. Dinsdag statistiek en ik verspil mijn tijd aan het soggen en bloggen.




5 opmerkingen:

  1. wow jij denkt echt aan veel dingen... bij mij is het vandaag niet verder gekomen dan:

    - argh, tis alweer 12:30 en ben nu pas wakker
    - damn ik heb koppijn
    - boeie die koppijn ajax speelt nu!
    - klote ajax beetje verliezen met 0-3 van utrecht
    - laat ik eens wat gaan eten
    - ik moet nog wat voor school doen
    - ik ga voetballen met de jongens
    - ik ga vanavond leren
    - oke toch niet
    - ik ga slapen

    dag sophietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik voel me vereerd jou te kunnen en mogen vermelden :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thoughts

    - There's 5 minutes of my life I'll never get back
    - What's wrong with speaking English?
    - Why was I reading this?

    BeantwoordenVerwijderen